הפקת סרטוני וידאו

את זה שקהל היעד שלכם נמצא ברשתות חברתיות והדרך לחשיפה של העסק שלכם היא פשוטה יותר אנחנו כבר יודעים. אנחנו גם יודעים שפרסומות וסרטוני תדמית בוידאו עובדים מצויין כדי להשפיע על קהל היעד. יחד נפיק לכם סרטון איכותי בהתאם לצרכי העסק.

אז מה נמצא בארגז הכלים שלנו לכל פרויקט וידאו?

  • צוות קריאייטיב לתכנון הסרטון המושלם לעסק
  • צלמי וידאו וסטילס מקצועיים כולל רחפן לצילומי אויר
  • קופירייטר שנון וממולח
  • אולפן הקלטות לקריינות וסאונד איכותי
  • עריכת וידאו הכוללת עבודת אפטר אפקטס לאפקטים מיוחדים.
קצת מהעבודות שלנו בנושא:

הפקת סרטוני תדמית

סרטוני תדמית, כשמם כן הם - אלה סרטוני וידאו שמטרתם היא שיתוף של מידע אובייקטיבי אודות עסק מסוים או בעל העסק שמנהל אותו. אין הכוונה כאן לפרסם או לשווק, בעצם אין בסרטון שום התייחסות של חוות דעת או המלצות בנוגע לשירותים או מוצרים. ברוב המקרים סיומת הסרטון תזמין את הצופים ליצור קשר או להשאיר את הפרטים שלהם וזאת רק במידה והם מוצאים עניין בתוכן הסרטון ומעוניינים לקבל פרטים נוספים אודות מוצרים או שירותים. הפקת סרטון תדמית לעסק חייבת להיות מקצועית ולהתבצע ברמה גבוהה על מנת להשיג לבעל העסק את המטרות שלו. חשוב מאד שלא להקל ראש בנושא של הכנה וצילום של סרטון תדמית לעסק. לכל עסק או מנהל יש את מה שחשוב לו להעביר לצופי בסרטון, יש דברים שמהותי מאד לשקף דרך המסך ויש כאלה שעדיף להסתיר. כאשר מפיקים למשל סרטוני תדמית לעסקים קטנים חשוב מאד שדרך הסרט יוכל הצופה להבין בדיוק באיזה סדר גודל של עסק מדובר ואילו מוצרים או שירותים עומדים לרשותו במידה ויחליט ליצור קשר. אנו בסטודיו לעיצוב קמיליון מתמחים בהפקות שונות הקשורות בעולם העסקים ובכלל זה סרטוני תדמית שיעבירו את המסר הנכון ויוכלו לסייע לבעל העסק להגדיל את מעגל הלקוחות שלו בעזרת סרטונים חשובים אלה.

סוגים שונים של סרטוני תדמית

כאמור, לכל עסק יתאים סוג אחר של סרטון וחשוב מאד להגדיר ביחד עם בעל העסק מה התפקיד העסקי של הסרטון, לאיזה קהל יעד הוא מופנה ובאיזה ערוץ שיווקי הוא יוקרן. כך אפשר להחליט האם תתאים הפקת סרטוני תדמית אנימציה או שמא צילום אמתי של בני אדם העומדים אל מול המצלמה. ישנה אפשרות של הפקת סרטי תדמית צילום אוויר אך גם כאן - לא לכל עסק או לכל מוצר זה עשוי להתאים וזו הסיבה שאצלנו בסטודיו קמיליון אין כמה סרטוני תדמית זהים זה לזה, שכן לכל בעל עסק תהיינה המטרות שלו וכמובן הציפיות מהסרטון וממה שמצופה שהוא יגרום ללקוחות - הקיימים והפוטנציאליים. כמובן שכל בעל עסק היה רוצה סרטון תדמית ויראלי אבל חשוב להבין שלא כל סוג מתאים לכל עסק וכאשר ייבחר סוג סרטון שלא מתאים לעסק - לא רק שהמטרות לא תושגנה ולא יגיעו יותר לקוחות אל העסק אלא להיפך, צופים ועוקבים עלולים להפסיק לעקוב ולא יסמכו יותר על אותו העסק שיספק עבורם את מה שדרוש להם.

איך מחליטים על המחיר של צילום סרטוני תדמית?

לא פעם אנו בסטודיו קמיליון נתקלים בשאלה כמה עולה הפקת סרטון תדמית. חשוב מאד לדעת שאין מדובר במוצר מדף בעל מחיר קבוע, שכן כל סרטון מופק, מצולם ונערך על פי קריטריונים שדרושים לבעל העסק ומתאימים באופן אישי לעסק עצמו. הפקת סרטי תדמית בזול אולי תקל על המחיר הכספי ועל חשבון הבנק, אך לא בטוח שדרך הסרטון יוכל בעל העסק להעביר מסרים חשובים לצופים או את השקפת העולם שלו. במילים אחרות - ייתכן מאד ויתקבל סרטון שלא יתאים באופן אישי לעסק וכך בעצם תתפספס המטרה של ההפקה. מחיר הפקת סרטון תדמית תלוי בגורמים רבים - אורך הסרטון, זמן עבודת ההכנה (כתיבת תסריט, חזרות עם מי שיצטלם, בחירת המיקום המתאים), עבודת ההפקה עצמה, לרבות צילום הסרטון והעריכה שלו והבאתו לידי סרט סופי שניתן לעשות בו שימוש. סרטון תדמית בזול לא יכלול את כל השלבים האלה לעומק והסרטון שיתקבל יהיה שטחי ולא ממצה. אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו, לסטודיו קמיליון ולקבל הצעה שתתאים לכם.