ניהול רשתות חברתיות

פייסבוק כבר מזמן לא רק רשת חברתית, אנחנו רואים אותה בעיקר רשת עסקית. הלקוחות שלכם, או לפחות הפוטנציאלים שבהם נמצאים שם ובגדול. עכשיו המטרה שלנו היא לחשוף ולמשוך אותם לעסק שלכם, לספק להם את הצורך במוצרים שלכם וכמובן לגרום להם להבין ששווה לעקוב אחריכם.

מה תקבלו אצלנו?

  • הקמת עמוד עסקי במידה ולא קיים
  • עיצוב תמונת נושא מקצועית ותמונת פרופיל
  • ניהול תכני האתר – העלאת פוסטים שיווקיים בתדירות גבוהה.
  • הקמה, ניהול וניתוח קמפיינים שיווקיים להגדלת מאגר הלקוחות שלכם
קצת מהעבודות שלנו בנושא:

פייסבוק כרשת עסקית

עולם השיווק והפרסום ברשת האינטרנט קיבל חוקים חדשים מאז פתיחת האפשרויות לפרסם ברשת הפייסבוק. הרשת אמנם מוגדרת כרשת חברתית אך היא פתחה בפני עסקים רבים אפשרויות פרסום רחבות ויעילות מאוד. הרשת יכולה להביא לקוחות רבים לכל עסק והפרסום בה יכול להצליח עד מאד, אך חשוב לדעת את כל המידע הדרוש אודות ניהול עמוד פייסבוק על מנת לקבל את התוצאות המצופות ולהשיג את המטרות הדרושות. ישנם לא מעט שלבים שצריך להכיר לעומק, שהראשון בהם הוא מיתוג עמוד פייסבוק בהתאמה לעסק ולקהל היעד והניהול שלו. כאשר מדברים על תחזוקה של עמוד פייסבוק מדברים בעצם על מגוון רחב של פעולות הקשורות בעסק עצמו ובפעולות המתאימות לו, לתחום העיסוק שלו ולהשקפת העולם של מנהליו. אנחנו בסטודיו לעיצוב קמיליון מציעים שירות של תחזוק עמוד פייסבוק מתוך ראייה אישית של כל לקוח ולקוח ומתוך נקודת מבט שלכל עסק ולכל עמוד עסקי יש דרישות אחרות, תכונות אחרות ומאפיינים אחרים. ערוצים או שיטות שיווק המתאימות לעמוד אחד לא בהכרח תהיינה מתאימות לעמוד עסקי של עסק אחר וההתאמה האישית מהותית מאד להצלחת העסק ופעילות מוצלחת של הדף.

מה המשמעות של פתיחת עמוד פייסבוק לעסקים?

דף עסקי עבור עסק מאפשר לגולשים לעקוב אחר המידע והתוכן שמעלה מנהל הדף וכך להישאר מעודכנים בכל דבר שקשור בהווייתו של העסק - עדכון מחירים, מבצעים, מלאי חדש, מידע חדש או פרטים נוספים שטרם היו ידועים. יצירת דף עסקי בפייסבוק מבוצעת פעם אחת בתחילת הדרך ולאחר מכן במידת הצורך ניתן לשנות את ההגדרות הראשוניות או את מהות הדף. הקמת עמוד פייסבוק לעסק צריכה להיות תואמת למראה הגרפי של שאר האלמנטים הקשורים לחזות העסק ובכלל זה הצבעים המאפיינים אותו, הלוגו שלו והמסרים שאלמנטים אלה משדרים כלפי חוץ אל הלקוחות. ניהול פייסבוק עסקי פירושו פרסום תכנים כאמור הקשורים לעסק או לתחום העיסוק, עדכון העוקבים בנוגע לחדשות או שינויים ועמידה בקשר רציף עם הלקוחות משל היה עושה זאת בעל העסק בעצמו. קידום עסק בפייסבוק חייב להתבצע על ידי מי שמומחה בכך ומכיר את מערכת הפרסום לעומק. מי שאינו בקיא בתחום עלול שלא להשיג את התוצאות המצופות ולא בכדי מומלץ לפנות אל מומחים בתחום כאשר יש צורך בשירות זה. הקמת עמוד עסקי בפייסבוק לעסק קטן יכולה לתרום רבות לקידום העסק והבאת דבר ידיעתו לקהל גולשים שבדרכים אחרות קשה היה מאד ואפילו בלתי אפשרי להגיע אליהם ולתודעה שלהם.

מה יכולה להיות עלות ניהול פייסבוק עסקי?

קשה מאד לענות על השאלה כמה עולה ניהול עמוד פייסבוק מפני שלכל עמוד יהיו תכנים אחרים, תדירות הפרסום תהיה שונה ויהיו דברים אחרים חשובים לבעל העסק. ישנם מקרים שבהם ניהול קמפיין בפייסבוק לא יהיה כלול במחיר של ניהול הדף באופן שוטף ועובדה זו יכולה להשפיע על המחיר של ניהול העמוד. על פתיחת דף פייסבוק חדש יש לשלם בנפרד בדרך כלל ולכן בכל מקרה ובכל מצב כדאי לקבל באופן אישי הצעת מחיר לניהול דף פייסבוק. אנחנו בסטודיו קמיליון מאמינים שכאשר משאירים את העבודה בידי מי שבקיא בתחום ומומחה בו - אפשר להיות בטוחים שהתוצאות לא תאחרנה להגיע. מכיוון שבעת קידום עמוד פייסבוק עסקי יש השפעה מהותית על אופי העסק והמנהלים שלו - אנו מתחילים את התהליך בפגישת אפיון ביחד עם הלקוח. אנו שואלים אותו שאלות בנוגע לעסק ובנוגע לציפיות שיש לו מבניית עמוד פייסבוק לעסק וכך אנו בונים את העמוד שידבר בשפת העסק, ישדר לגולשים ולעוקבים את המסרים שמנהל העסק רוצה שיגיעו אליהם ומתבצעת חישובה מרובה על כל תוכן שמועלה לעמוד. קידום דף פייסבוק אינו משימה פשוטה וחשוב מאד לדעת איך לנהל דף עסקי בפייסבוק בצורה נכונה ומקצועית, למרות שמן הצד נראה שכל אחד יכול לעשות זאת. אנו מזמינים גם אותך לפגישת אפיון בה נוכל להציע לך תהליך של בניית עמוד שיתאים בדיוק לך, לעסק שלו ולמטרות שלך. אנו מאמינים שאין שני עסקים דומים ולכן חשוב להתייחס לכל עסק באופן אישי ומותאם. כאשר השירותים יהיו מותאמים לעסק - הלקוחות וההכנסות יגיעו באופן טבעי.