בניית אתרים בוורדפרס

אם הגעת לכאן כנראה שאתה מבין עניין. וורדפרס היא מערכת הניהול הנפוצה ביותר היום ולא סתם. בעזרת הניסיון העשיר שלנו בעבודה עם המערכת, תוכל להיות בטוח שהאתר שלך יהיה מותאם לסטנדרטים הגבוהים ביותר בשוק היום. בניית אתרי וורדפרס, מתחיל כאן. 

מה תקבלו אצלנו?

  • אפיון ומחקר מוכוון מטרה.
  • עיצוב מותאם למערכת וורדפרס, שכמובן נשען על האפיון והמחקר שנעשה.
  • הקמה ופיתוח האתר ע"י מתכנתים מומחים בתחום.
  • הסבר מפורט על מערכת הניהול שיאפשר לך להזין תכנים באופן שוטף באתר.
קצת מהעבודות שלנו בנושא:

למה וורדפרס?

אתר אינטרנט הוא נכס דיגיטלי שחייב להיות לכל בעל עסק, ללא קשר לתחום העיסוק שלו או לאופי המוצרים והשירותים שהוא מציע ללקוחות שלו. לצורך בניית האתר ישנן כיום כמה וכמה פלטפורמות שימושיות ומבוקשות אך יודעי דבר לא מערערים על הקביעה שעל פיה בניית אתר וורדפרס היא הכדאית ביותר, המתאימה ביותר לשלל תחומים ותכונות והאתרים הנבנים על בסיסה טובים, נוחים לתפעול וגלישה ומספקים למשתמש את החוויה הרצויה. הקמת אתר וורדפרס אינה משימה פשוטה אלא כזאת שחייבת להתבצע על ידי איש מקצוע הבקיא בתחום. אנו בסטודיו קמיליון מציעים שלל פתרונות בתחום הבנייה ועיצוב האתרים. אנו מציעים ומבצעים את התהליך המלא של אפיון הדרישות והרצונות של הלקוח, דרך בחירת העיצוב שהכי יתאים לאתר ועד בניית אתר וורדפרס מאפס. במקרים רבים שיחת האפיון עם אנשי המקצוע שלנו מסייעת ללקוח לעשות לעצמו את הסדר הדרוש לו ולא תמיד מה שהוא חושב או יודע שדרוש לו - הוא אכן מה שהכי יתאים לאתר שלו ולא עצמו. אנו משאירים בידי אנשי המקצוע המנוסים והמיומנים את המשימה של בניית אתר ב wordpress, שכן הם מכירים את כל האפשרויות הקיימות ומעודכנים בחידושים או שינויים שמציעה הפלטפורמה.

איך לבנות אתר וורדפרס?

כאמור, לשאלה זו אין תשובה חד משמעית, שכן מדובר בפלטפורמה שיש בה אפשרויות רבות הן מבחינת העיצובים או התבניות והן מבחינת התוספים שניתן להוסיף לאתר ההולך ונבנה. אנו בסטודיו קמיליון מציעים בניית אתרים לעסקים בוורדפרס וכאמור - אנו שמים דגש חזק על שיחת האפיון - שכן על בסיסה אפשר יהיה להתחיל את תהליך בניית האתר והעיצוב שלו הלכה למעשה. אפשרות נוספת הניתנת לביצוע היא בניית אתר מכירות וורדפרס, שמשמעותה היא פנייה אל בעלי עסקים שמעוניינים להקים אתרים שהם חנויות וירטואליות וניתן לבצע בהן רכישות מקוונות מאובטחות. אצלנו בסטודיו קמיליון תקבלו שירות מקיף ויסודי הכולל את בניית האתר והתאמת העיצוב לכל עסק ועסק. אנו מאמינים שכל אחד מחברי הצוות צריך לבצע בתהליך את מה שהוא טוב בו. ניתן לבחור בין בניית אתר וורדפרס בעברית או באנגלית - על פי מה שדרוש ללקוח. חשוב לדעת שלפלטפורמת הוורדפרס ישנם לא מעט יתרונות על פני פלטפורמות אחרות, שכן האתרים הבנויים בוורדפרס מקודמים טוב יותר במנועי החיפוש וקל יותר למצוא אותם, מה שלבטח כל בעל אתר ירצה.

ומה לגבי המחיר?

אנו נתקלים לא מעט בשאלה כמה עולה בניית אתר בוורדפרס. גם על שאלה זו לא ניתן לענות באופן חד משמעי מפני שישנם סוגים שונים של אתרי אינטרנט (אתר תדמית, אתר מכירה, אתר מקצועי ועוד) ובכל בנייה של אתר מושקעת מחשבה שונה, מושקע פרק זמן שונה וכמובן שלכל בעל אתר יש רצונות ובקשות אישיות. ברוב המקרים השאלה הרווחת היא כמה עולה להקים אתר בוורדפרס כולל עיצוב, שכן אצל אנשי מקצוע רבים המחיר מחולק בין עיצוב האתר לבין הבנייה שלו. אצלנו בסטודיו קמיליון תקבלו את כל מעטפת השירותים במקום אחד ולא תצטרכו לטרוח בין אנשי מקצוע שונים. אנו בסטודיו קמיליון מאמינים בעיצוב אתר האינטרנט של כל לקוח ולקוח תוך התאמה מלאה למותג האישי שלו. עיצוב האתר בעינינו חייב להיות תואם ואחיד לשפה העיצובית של העסק (לוגו, סמליל ומראה כללי) ולכן חשובה לנו מאד פגישת ההכרות והאפיון על מנת לוודא שיש הבנה מלאה בינינו לבין הלקוח. אנו מזמינים גם אתכם לקבל את כל השירותים הדרושים להם תחת קורת גג אחת.