עיצוב קטלוג

קטלוג הוא עלון פרסומי שיש בו פירוט בנוגע לשירותים או מוצרים וחשוב מאד להקפיד על כללים בעת העיצוב שלו. עיצוב קטלוג צריך מצד אחד להעביר את המידע הדרוש לקורא באופן אינפורמטיבי ומרוחק, אך מצד שני – כל חומר שיווקי או כזה הנושא מידע עשוי להפוך לפריט פרסומי לכל דבר ואם יילקחו בחשבון אופן העיצוב והמילים שתיבחרנה – אפשר יהיה למשוך את הקוראים לביצוע רכישה או הזמנה רק לאחר יעיינו בקטלוג. כיום ישנם סוגים שונים של קטלוגים וחשוב לבצע את העיצוב בהתאמה לסוג וסגנון הקטלוג הדרוש.

עיצוב קטלוג דיגיטלי, למשל יהיה שונה באופן מהותי מעיצוב של קטלוג ידני, כמו זה המחולקת בכנסים עסקיים או בחנויות. יש הבדל בין האופן שבו הקורא יקבל את המסרים כאשר הוא קורא מתוך קטלוג המונח בכף ידו או כאשר יגלוש בעמודיו של אתר קטלוג מקוון. אנו בסטודיו לעיצוב קמיליון מתמחים בתחום של עיצוב גרפי לקטלוגים ונשמח להתאים לכל לקוח את הקטלוג המעוצב שיתאים במדויק לו, לצרכים שלו ולמוצרים או השירותים שהוא מציע לקהל הלקוחות שלו.

קצת מהעבודות שלנו בנושא:

מה החשיבות של קטלוג מעוצב?

אנו מאמינים שעיצוב של קטלוג חייב להתבצע באופן אישי ומותאם לכל לקוח, לכל עסק ולכל סוג של פריטים או שירותים. כאשר אין שני קטלוגים זהים או דומים, קל יותר להבין מתוך הקטלוג את השקפת העולם של בעל העסק ואת המסרים שחשוב לו להעביר לקוראים. עיצוב קטלוג לתערוכה, למשל יתבצע פעם אחת באופן ממוקד וכזה שיש לו קשר ישיר עם קיום התערוכה ויופיעו בו גם תאריכי התערוכה, היכן ניתן להתרשם וכיצד ניתן ליצור קשר. לעומתו, עיצוב קטלוג לחנות יהיה קבוע יותר, שכן הפריטים יהיו בחנות כמלאי ללא תאריכים מסוימים. כאשר לקוח שואל אותנו כמה עולה עיצוב קטלוג אנו צריכים לדעת, ראשית כמה פרטים בנוגע למשימת העיצוב. אנו מבצעים שיחת אפיון עם הלקוח על מנת להבין בדיוק מה דרוש לו - משימה שבמקרים רבים הלקוח עצמו זקוק לעזרה בה. מחיר עיצוב קטלוג ייקבע לאחר שיודעים איזה סוג או סגנון של עיצוב דרוש.