הזמנה לחתונה בעיצוב אישי

התקופה שבה מתכוננים לקראת אירוע החתונה היא תקופה מעניינת ומרגשת ויש בה לא מעט פעולות לבצע. הזמנה לחתונה בעיצוב אישי היא הטרנד האחרון בתחום וזוגות רבים העומדים בפני החתונה שלהם בוחרים באפשרות זו מפני שהם רוצים להיות מקוריים, ייחודים ואפילו לגרום להתרגשות בקרב מי שההזמנה תגיע אליו. עיצוב הזמנות לחתונה לא חייב להיות שגרתי ומשעמם וכיום בזכות טכנולוגיות חדשות וטכניקות עבודה מקצועיות אפשר להפוך את ההזמנה למיוחדת מאד שאפילו תישאר כמזכרת אצל האורחים גם לאחר שהחתונה כבר תסתיים.

אנו בסטודיו לעיצוב קמיליון מזמינים אתכם, החתן והכלה לעצב הזמנה מיוחדת לחתונה, הזמנה כזאת שכבר בעת הגעתה אל תיבת הדואר תיצור ציפייה רבה אצל המוזמנים. אנו מציעים דוגמאות ורעיונות רבים לעיצוב של הזמנות, כמו למשל הזמנות לחתונה בסגנון עתיק או כל סגנון אחר שישקף אתכם ואת האהבה שאתם חשים זה אל זו. באפשרותנו לבצע גם מיתוג הזמנות לחתונה כך שתהיינה תואמות למיתוג שנבחר על ידי מארגני החתונה וכך גם ההזמנות תשמורנה על קו אחיד של מראה חזותי. הזמנה מקורית לחתונה לשכם ממתינה לכם אצלנו בסטודיו קמיליון!

קצת מהעבודות שלנו בנושא:

מה כוללות הזמנות יוקרתיות לחתונה?

חתן וכלה שמעוניינים שההזמנות לחתונה שלהם תיראנה יוקרתיות ומפוארות יכולים לבחור סוגי נייר או עיצובים כאלה שאף אחד עדיין לא חשב עליהם וטרם נראו. הזמנות מעוצבות לחתונה תהיינה מיוחדות ומעניינות והחתן והכלה יוכלו לשקף בהן מסר שיש להם להעביר למוזמנים או כל מסר אחר שחשוב להם שיופיע על גבי ההזמנה. אצלנו בסטודיו יש הזמנות מיוחדות לחתונה דוגמאות שניתן להתרשם מהן, לבחור מתוכן או להשתמש בהן לצורך קבלת השראה. כיום נפוץ מאד לעצב דווקא הזמנות לחתונה בסגנון קומי, כלומר בתוספת קריקטורות הומוריסטיות או ציורי אילוסטרציה של החתן והכלה. הזמנות לחתונה בסגנון וינטג' נחשבות גם הן להזמנות יוקרתיות מפני שכבר מאד נדיר לראות אותן כיום בשל חידושים והתפתחויות בעולם של הזמנות לחתונה ועיצוב אישי ומותאם שלהן. כיום ניתן לבחור מבין הזמנות לחתונה שכבות, גדלים שונים של הזמנות, הזמנות פתוחות או סגורות ואפילו הזמנות המודפסות על גבי מגנט. גם הזמנות לחתונה גאה מבוצעות על בסיס קבוע ומחוץ לארון כמו גם הזמנות לכל סוג אחר של חתונה של משפחה מורכבת או ייחודית. הזמנות לחתונה דוגמאות יכולות לסייע לגבש דעה, לחשוב על רעיונות או לאפשר בחירה של שילובי עיצובים מהזמנות שונות שרואים ואוהבים.

מה התהליך של עיצוב הזמנות מגניבות לחתונה?

כאשר מדובר על הזמנות חריגות או כאלה העומדות בסטנדרטים אופנתיים או כאלה המבוססים על טרנדים - חשוב מאד לשמוע מפיהם של החתן והכלה מה הם רוצים ומה חשוב להם. עיצוב הזמנות לחתונה שחור לבן הוא עיצוב שיש להיערך אליו בצורה שונה בשל השימוש בציוד הדפסה מיוחד ושונה. כאשר מדובר על הזמנות לחתונה הפוכה הרי שצריך להפעיל את כשרון המחשבה היצירתית, לחשוב מחוץ לקופסא ולהציע רעיונות החורגים בדרך כלל מאופן המחשבה הרגיל. בדיוק לשם כך אנו בסטודיו קמיליון עורכים שיחת אפיון וסיעור מוחות עם החתן והכלה וכך מגדירים ביחד בדיוק את מה שהם רוצים וצריכים. לאחר שיחה זו קל לנו לצאת לדרך עם תהליך העיצוב, הזוג המאושר יודע בדיוק לאיזו תוצאה לצפות, מה תהיה העלות ומהו לוח הזמנים לתהליך העיצוב. אצלנו בסטודיו הלקוח (החתן והכלה ומי מהמקורבים שלהם לבחירתם) מהווים שותף מלא לתהליך, הם יודעים בדיוק את קצב ההתקדמות ויודעים באיזה שלב בעבודה אנו נמצאים. הם יודעים שהם יכולים בכל שלב ובכל זמן ליצור קשר, לשאול שאלה, להתעניין בביצוע העבודה והם יקבלו את המענה שדרוש להם. גם ההזמנות לחתונה שלכם יכולות להיות אלה המתאימות לכם ורק לכם. אנו מזמינים אתכם לשיחת הכרות, להבין מה אתם מחפשים, מה חשוב לכם יותר או פחות ואיך אתם רואים בדמיון שלכם את ההזמנות לקראת היום הכל כך חשוב שלכם. אנו נשמח להתאים עבורכם את ההזמנה שהכי תתאים, זו שגם תשקף אתכם דרכה וגם תרגש עד דמעות את האורחים עת הם יפתחו את המעטפה ויוציאו ממנה את ההזמנה לחתונה שהם כל כך מצפים ומחכים לה.