בניית אתר חנות

אין חכם כבעל ניסיון, ומהניסיון שלנו חנות שמתוכננת נכון, נוחה לשימוש ללקוחות שלך ונראית מיליון דולר בהכרח תגרום לחוויית קניה שתגרום למעגל הלקוחות לגדול ולחזור שוב ושוב. אנחנו נעשה כל מה שאנחנו יודעים לעשות הכי טוב, וביחד נהפוך את החנות שלך למשהו שתוכל להתגאות בו.

מה תקבלו אצלנו?

  • אפיון מעמיק, ניתוח קהל יעד והגדרת הצרכים של האתר שלך.
  • עיצוב וליווי ע"י מעצב אתרים מקצועי.
  • פיתוח החנות והטמעת התכנים והמוצרים, מנגון סליקה, ניהול האתר באופן שוטף.
  • הדרכה והסבר מפורט לגבי העלאת תוכן ועדכון מוצרים ומחירים.
קצת מהעבודות שלנו בנושא:

מה חשוב לדעת כשמקימים אתר חנות?

בעלי עסק בתחומים רבים זקוקים לא מעט לבנייה של אתר חנות וירטואלית. אמנם ישנם אתרים רבים המשלבים בתוכם את אפשרות הרכישה והתשלום של פריטים או מוצרים אך חשוב לדעת שהתחום מתקדם ומתפתח ללא הרף ותמיד ישנם רכיבים או רעיונות חדשים על מנת לשפר את המראה, העיצוב, הממשק וכמובן אבטחת המידע והנתונים. את כל הנתונים והמידע הזה צריך לקחת בחשבון בעת הקמת חנות וירטואלית, ללא קשר לפלטפורמה שעל בסיסה יוקם האתר המדובר. חנות וירטואלית בעברית צריכה לכלול לא מעט פרטים ומידע - חשוב שהיא תהיה מחולקת לקטגוריות על מנת שיהיה קל ונוח למצוא בה את הפריטים הדרושים, אפשרויות מיון חשובות גם כן (על מי מין, התאמה לגיל, בחירת תקציב ועוד) וכמובן שצריכים להופיע בה חלונות עם הפריטים או המוצרים, תמונות חשוב מאד שתופענה בגודל שיהיה מספיק להתרשמות מהמוצר וכמובן שלאחר שהגולש יקיש על אחד החלונות עליו להגיע אל עמוד המוצר שבו יפורט כל המידע שצריך לדעת בטרם הקנייה.

בניית חנות וירטואלית

אנו בסטודיו לעיצוב קמיליון מתמחים מציעים גם שירות של בניית חנות וירטואלית וורדפרס כמו גם בפלטפורמות נוספות. הממשקים נוח לעבודה והאפשרויות רבות ומגוונות. בנינו ללקוחותינו אינספור אתרי חנות וירטואלית על פלטפורמת הוורדפרס שיש לה יתרונות רבים בתחום הדומיין, האחסון, תחזוקת האתר והפעולה השוטפת בו. מכיוון שאתרי חנות דורשים לא מעט פעולות המבוצעות בשגרה (עדכון מוצרים, שינוי מחירים או הצעת מבצעים) חשוב מאד לבצע בניית חנות וורדפרס על ידי מי שמומחה בתחום זה  ולא מי שעושה זאת בנוסף לשירותים או פעולות נוספים.

אנו בסטודיו נשמח להסביר לכם איך בונים חנות וירטואלית ומה המשמעות של כל הרכיבים באתר. אנו מאמינים שצריך לחשוב כפי שהלקוח או הגולש היו חושבים ולנסות להיכנס לנעליים שלהם. חווית הגלישה והרכישה חשובות ביותר ולא תמיד בעל העסק או החנות יכול להבין בעצמו מה התחושות של קהל הלקוחות שלו. כיום ישנן דרכים רבות להקים חנות וירטואלית בוורדפרס שיהיו בה כל הרכיבים הדרושים לגלישה נוחה ונעימה וגם כמובן מעודדת רכישה. זו הסיבה שאנו ממליצים לכם להגיע אלינו לצורך בניית אתר החנות שלכם. יש לשים לב במיוחד לתוכן שמזינים לעמודי המוצרים על מנת לוודא שהם פונים אל קהל היעד, מספרים את סיפור המוצר ומכילים את הפרטים החשובים ביותר שהגולש צריך לדעת.

איך לפתוח חנות וירטואלית?

אנו מזמינים אתכם להתייעץ איתנו בנוגע להקמת החנות הווירטואלית שלכם. לאחר שתקבלו את כל המידע יהיה קל יותר לצאת לדרך. בניית חנות וירטואלית המתבצעת על ידי בוני האתרים המיומנים שלנו מבטיחה שהתוצאה שתתקבל תעמוד בציפיות ובדרישות שלכם והחנות תתקבל בדיוק כפי שרציתם וחלמתם. אפיון החנות והאתר הוא שלב שאין לדלג עליו ואנו מקדישים לו את מירב המחשבה תשומת הלב. זהו הבסיס להקמת החנות וכל מה שיופיע בה יושתת על אפיון זה.

חנות וירטואלית הבנויה לאחר מחשבה ומחקר מעמיקים תספק את המוצרים והפריטים שלהם זקוקים הגולשים (הרוכשים) וגם תספק את כל המידע הדרוש. אנו שמים דגש על תהליך רכישה קל, מהיר, נוח וידידותי לגולש ורצוי מדי פעם לוודא שאין בו תקלות. התחזוקה של אתר חנות וירטואלית חשובה מאד והיא זו שבזכותה האתר יפעל בצורה תקינה או שמא הרוכשים יגיעו לאתר וייצאו ממנו מיד. כאשר מקפידים על עקרונות של הקמת חנות וירטואלית - אין ספק שהתוצאה תשביע את רצונו של בעל החנות.