עיצוב אתר וורדפרס

עיצוב אתר בוורדפרס יכול להשען על תבנית או להיות עיצוב מותאם מא' – ת' לאפיון שנעשה בתחילת התהליך. אתם תבחרו באופציה הראשונה או השניה, ואנחנו כבר נעשה את השאר כמו שאנחנו יודעים הכי טוב.

מה תקבלו אצלנו?

  • אפיון האתר והגדרת קהל היעד.
  • עיצוב מותאם אישית או לפי תבנית מתאימה.
  • אופציה לפיתוח והקמת האתר ע"י מתכנת מקצועי ובעל נסיון בוורדפרס.
  • הסבר מפורט על המערכת שיאפשר לך לנהל בעצמך את התוכן באתר.

 

קצת מהעבודות שלנו בנושא:

למה דווקא ווורדפרס?

אין עוררין על כך שפלטפורמת הוורדפרס היא כיום הפלטפורמה המתאימה והנוחה ביותר להקמת כל סוגי האתרים. לכל פלטפורמה היתרונות, החסרונות והתכונות שלה אך בוני אתרים מעידים שמדובר על בסיס נוח מאד לעבוד אתו, שהרכיבים בה מתאימים למגוון רחב של עיסוקים, יש בה אינספור תבניות או שניתן לבצע עיצוב אישי בוורדפרס על פי השקפת העולם של המעצב, על פי הסגנון העיצובי שמתאים לבעל העסק ולתחום העיסוק או על פי שיקול הדעת של מעצב האתר. כך או כך - עיצוב ובניית אתר בוורדפרס הם המובילים בתחום כיום. אצלנו בסטודיו קמיליון אנו מציעים שירותים של עיצוב אתר וורדפרס באופן אישי המותאם ללקוח (או לבעל העסק) ועומד בדרישות ובציפיות שלו. מכיוון שכל אתר וכל לקוח עומדים בפני עצמם - הרי שקלוש הסיכוי שיתקבלו כמה אתרים בעלי אותו העיצוב בדיוק. אנו מתמחים בביצוע עיצוב רספונסיבי לאתר וורדפרס על מנת שגם מי שגולש דרך הטלפון הנייד החכם יוכל להבין בדיוק מה מציע האתר, שהעיצוב יתאים לגודל המסך והמכשיר (טאבלט, אייפד) וגולשים אלה לא יישארו ללא המידע הדרוש להם.

מי יכול להציע שירותים של עיצוב אתר וורדפרס?

אמנם כיום ישנם מדריכים רבים אשר באמצעותם יכולים בעלי עסקים לבנות את אתר האינטרנט שלהם בעצמם. יחד עם זאת, על מנת שלא לפספס שום אפשרות, רכיב או תוסף - מומלץ להזמין שירות מקצועי ממי שמתמחה בתחום של עיצוב אתרים בוורדפרס - כמו בוני האתרים המקצועיים והמנוסים של סטודיו קמיליון. אנו מעסיקים בוני אתרים ומתכנתים מנוסים ומיומנים, המעודכנים בשינויים והחידושים בתחום המשתנה ללא הרף והם תמיד עם האצבע על הדופק ויודעים מה מתחדש בתחום. עיצוב לאתר וורדפרס הוא נושא שכל הזמן מתרחשים בו דברים ובעל העסק לא בהכרח יוכל לעקוב אחריהם כל הזמן. כחלק מהשירות המקצועי והאיכותי שאנו מציעים ללקוחות שלנו - העובדים אצלנו לומדים ומתעדכנים כל הזמן. אם מחליט בונה האתר לעבוד עם התבניות המוכנות שמציעה הפלטפורמה - ניתן גם אותן לשנות או לערוך על מנת לבצע את הליטושים הנדרשים כדי להתאים את האתר באופן מושלם לבקשות של הלקוח ולתחום שבו הוא עוסק. עיצוב תבנית וורדפרס אפשרי עבור מי שיודע בדיוק איך לבצע את העיצוב והשינוי ומומלץ כאמור שיהיה זה מי שבונה ומעצב אתרים על בסיס קבוע, שכן יהיה לו קל לתפעל את האתר ולהבין מה לעשות. אפשר להסתמך על הניסיון הרב של בוני ומעצבי האתרים של סטודיו קמיליון בהכרות עם התבניות השונות ובחירה של התבנית המתאימה ביותר לכל לקוח ולקוח.

איך לבחור את פלטפורמת העיצוב?

כיום ההמלצה הגורפת היא לבנות אתרים על פלטפורמת הוורדפרס ויש לכך לא מעט שיקולים ותובנות. במידה ואתם מתלבטים בנוגע לפלטפורמת הבנייה המתאימה לכם - אתם מוזמנים להתייעץ, לשאול או לברר ונשמח להבין בדיוק מה דרוש לכם. עיצוב גרפי לאתר וורדפרס הוא שלב לא פחות חשוב וכיום עומד עיצוב האתר כמקצוע בפני עצמו בנפרד מתחום בניית האתרים. . אם גם לעסק שלכם דרוש אתר אינטרנט כדאי שתקבלו את המידע ממי שעוסק בתחום ויוכל לתת את חוות דעתו בנוגע לסוג האתר וסוג הפלטפורמה המתאימה. מאיתנו תקבלו סקירת מידע מקיפה ועל בסיסה תוכלו לקבל את ההחלטה בנוגע להקמת האתר, כולל העלויות הכרוכות בכך וכמובן בזמן שיש להשקיע על מנת שיתקבל האתר המתאים ביותר לכם, לעסק שלכם ולהשקפת העולם שלכם.