עיצוב אתר חנות

אם הגעת לכאן כנראה שאתה מבין עניין. וורדפרס היא כנראה מערכת הניהול הנפוצה ביותר היום ולא סתם. אם אתה מחפש להקים אתר בוורדפרס אנחנו הכתובת המדויקת, יש לנו ניסיון עשיר בעבודה עם המערכת, ככה שתוכל להיות בטוח שאתה בידיים טובות.

מה תקבלו אצלנו?

  • אפיון ומחקר מכוון מטרה
  • עיצוב שמבין את מערכת וורדפרס וכמובן נשען על האפיון והמחקר שנעשה
  • הקמה ופיתוח האתר בוורדפרס ע"י מתכנתים מומחים בתחום
  • הסבר מפורט על מערכת הניהול שיאפשר לך להזין תכנים באופן שוטף באתר
קצת מהעבודות שלנו בנושא:

איך נחשוף את המוצרים שלכם לקהל רחב יותר?

אין מי שלא מבצע רכישות דרך רשת האינטרנט כיום. מוצרי צריכה בסיסיים, מוצרי טיפוח ויופי, מזון לבעלי חיים, מוצרי חשמל וצעצועים - כל חפץ או פריט ניתן כיום לרכוש בדרך מקוונת מבלי להגיע באופן פיזי אל חנות או נקודת מכירה. כדאי לדעת שמאחורי התהליך של עיצוב חנות וירטואלית מושקעים הרבה מאד זמן ומחשבה על מנת לדמות לגולש את חווית הרכישה כך שתהיה דומה ככל האפשר לתהליך רכישה פיזי וכמובן שהעיצוב יתאים להשקפת העולם של מנהלי החנות ויעביר עבורם את המסרים אל קהל הגולשים והקונים. אם גם לכם יש מוצרים או פריטים המוצעים למכירה עבור קהל הלקוחות שלכם - אנו מזמינים אתכם אלינו, סטודיו לעיצוב קמיליון ואנו נשמח לבצע עבורכם עיצוב אתר חנות. אצלנו כל אתר נבנה באופן המותאם אישית ללקוח ולעסק ואנו מאמינים בזהות האישית של כל אתר ואתר. יש לנו ניסיון רב באפיון, בנייה וגם עיצוב אתרי קניות ונשמח להתאים לך את אתר המכירה שהכי מתאים לך, לחנות שלך ולפריטים שאותם אתה מציע ללקוחות. ישנם אפשרויות רבות ולא מומלץ לבדוק על אילו פלטפורמות בנויים אתרים אחרים, שכן אותן פלטפורמות עלולות להימצא כלא מתאימות לכל מטרה או ייעוד.

על מה מבוסס עיצוב אתרי מכירות?

הייחוד של אתרי קניות וחנויות וירטואליות נעוץ בנושא התשלום ובחירת דרך הגעת הפריטים אל הלקוח שביצע את הרכישה. מעבר לכך, ברוב המקרים התוכן הכתוב מקבל עדיפות שנייה, שכן התמונות וההצגה החזותית של המוצרים חשובה מאד על מנת שהגולש יתפתה ויסכים להזין את פרטי אמצעי התשלום ולבצע רכישה. יחד עם זאת המלל חייב להיות קצר וממוקד כדי לגרום לגולש להבין בדיוק מדוע כדאי לו לקנות את המוצרים ועד כמה הוא באמת צריך אותם ברשותו.

כמה עולה עיצוב אתר חנות?

התשובה לכך אינה קבועה ויש לקחת בחשבון כמה וכמה פרמטרים בטרם נוקבים במחיר. חשוב לדעת כמה מוצרים צריכים להופיע באתר, האם תופיע חלוקה לקטגוריות ובעצם כמו בכל תחום אחר של בניית אתר אינטרנט - המחיר יהיה תלוי במידת המורכבות של האתר הסופי. אצלנו בקמיליון אנו מבצעים פגישת אפיון שבה שוטח בפנינו הלקוח את מה שהוא חושב שמתאים לאתר החנות ואיך הוא רואה אותו בדמיונו. לאחר שביחד נחליט מה מתאים לאתר - נוכל לתת הצעת מחיר שתתאים לו ולנו. עיצוב של אתרי מכירות הוא כאמור מאתגר יותר מאתרים מסוגים אחרים. זו הסיבה שלפעמים מחיר עיצוב לאתרי מכירות יהיה גבוה יותר מעיצוב אתר תדמית או מידע ויש כאן חשיבות דווקא למינימליזם בתוכן המילולי. בחירה נכונה של תמונות איכותיות יכולה להיות הגורם שבזכותו האתר יעמוד בציפיות ומילים שנבחרו בקפידה עשויות לסייע בהגדלת המכירות ובהגדלת מעגל הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים.