עיצוב אתרי WIX

אם אתם אנשי וויקס הגעתם למקום הנכון עם ניסיון עשיר במערכת אנחנו יכולים להגיד בצניעות שאין אתגר שלא נוכל לעמוד בו, אנחנו כמובן נעצב את האתר על פי ערכי העסק שלכם ולא לפי תבנית מוכנה ונדאג להטמיע את העיצוב כך שלמעשה, יהיה לכם אתר מושקע ומעוצב בחיסכון אדיר של שכר מתכנת.

מה תקבלו אצלנו?

  • נחקור ונאפיין את קהל היעד ומבנה האתר הנכון לכם
  • נלווה אתכם עם מעצב אתרים אישי
  • נטמיע את העיצוב במערכת וויקס ונעלה לאויר
  • נדריך אתכם כיצד להשתמש במערכת ביעילות להזנת תכנים ותחזוקה שוטפת
קצת מהעבודות שלנו בנושא:

אז למה דווקא וויקס?

בניית אתרי אינטרנט כיום נחשבת למקצוע של ממש, שכן עסק ללא אתר אינטרנט עלול שלא להתקיים כלל. כיום קיימות בעולם בניית האתרים כמה וכמה פלטפורמות המתאימות לבניית אתרים ולכל אחת התכונות, היתרונות והתקציב שיש להעמיד לטובת בניית האתר בה. בעלי עסקים רבים מנסים לחסוך בהוצאות בניית האתר ולשם כך פונים אל בעלי מקצוע המתמחים גם בבניית בפלטפורמת wix. אנו בסטודיו לעיצוב קמיליון בעלי ניסיון רב ועשיר בבניית אתרים במגוון פלטפורמות ואפשרויות וביניהן עיצוב אתרים בwix באופן המותאם לגמרי ללקוח, להעדפות שלו וכמובן לבקשות והדגשים שלו. אנו מאמינים שלכל לקוח או עסק מתאים אתר אינטרנט אחר. גם לעסקים דומים או בעלי תחומי עיסוק משיקים לא יהיו חשובים אותם הדברים ולא יושם דגש על אותן הנקודות. זו הסיבה שלפני עיצוב אתר וויקס אנו שוטחים בפני הלקוח את היתרונות, החסרונות והתכונות של הפלטפורמה על מנת שהוא יקבל את המידע באופן מלא ויוכל, עם ההמלצות שלנו לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורו. כיום מתאימה הפלטפורמה של וויקס להקמה של מגוון סוגי אתרים ויש בה אפשרויות רבות להוספת אפליקציות ו/או תוספים לשיפור המראה של האתר, לשיפור הקידום שלו במנועי החיפוש וכיום ידוע שהתחום של עיצוב אתרים בוויקס לא נופל מעיצוב ובניית אתרים על בסיס פלטפורמות אחרות.

מה כולל התהליך של בנייה ועיצוב אתר אינטרנט?

כאמור, אנו בסטודיו קמיליון דוגלים בשיטה של שיחת אפיון ראשונית עם הלקוח, שהוא בעל העסק. ביחד אתו אנו מבררים לעומק מה דרוש לו, במה הוא מעוניין, איך הוא רואה בדמיונו את האתר לאחר שיעלה לאוויר ומה חשוב לו. מכיוון שהשיחה מבוצעת עם אנשי המקצוע שלנו - במקרים רבים הלקוח מגלה דברים שהוא כלל לא חשב עליהם וכך לאחר השיחה אפשר לצאת לדרך ולבצע עיצוב אתר wix בצורה מותאמת ונכונה תוך ראיית הלקוח והצרכים שלו לכל אורך התהליך. לקוחות רבים שואלים אותנו כמה עולה עיצוב אתר וויקס. מכיוון שבעינינו הקמת אתר בפלטפורמת וויקס אינה נופלת מהקמת אתר בכל פלטפורמה אחרת, הרי ששוב אנו חוזרים לנושא שאנו מייחסים לו את מירב החשיבות - שיחת האפיון וההתאמה האישית של האתר ללקוח ולעסק. לאחר שאנו והלקוח מחליטים ומסכמים על דרך פעולה - רק אז אפשר לצאת לדרך ולתת ללקוח את הצעת המחיר שהכי מתאימה לצרכים שלו. בניית אתר בפלטפורמת וויקס מתאימה לסוגים רבים של אתרים - אתרי תדמית, אתרי מכירה, אתרים מקצועיים ועוד. האתר ייתן ללקוח שירות מצוין כל עוד הוא בנוי בדרך נכונה המעודדת קידום אורגני ומדבר באותה השפה של הלקוח ושל המוצרים או השירותים שלו. אנו בסטודיו קמיליון נשמח לבנות עבורכם את האתר שהכי יתאים גם לכם.