עיצוב גרפי לפולדר

פולדר עסקי הוא חלק חשוב מאוד בתדמית של העסק. פולדר רציני, מקצועי ומותאם לערכי העסק משפר משמעותית את היחס של הלקוח ותחושותיו. לכן אנחנו דואגים לעצב את הפולדר בהתאמה מלאה למיתוג של העסק.

מה תקבלו מאיתנו?

  • עיצוב מותאם אישית לערכי ושפת המותג שלכם
  • התאמת פולדר לצרכים שלכם, כיס כרטיס ביקור, כיסים כפולים ועוד
  • אפשרות לעיצוב בלבד וגם להדפסה ע"י בתי הדפוס שעובדים איתנו
  • משלוח עד בית העסק
קצת מהעבודות שלנו בנושא:

למה צריך פולדר?

הפולדר הוא אביזר משרדי במקור אך כיום יש בו שימוש רב מאד במגוון תחומים אחרים. הפולדרים מתאימים למגוון שימושים, החל משימוש עסקי של פולדרים ממותגים המשמשים כאוגדן של חומרים שיווקיים או פרסומיים וכלה בתחום שלם של פולדרים לבתי ספר שגם שם ניתן למנות כמה סוגים - כאלה שיהיו בשימוש המורים, פולדרים המתאימים לחלוקת תעודות לתלמידים או כאלה שיחזיקו בידיהם בעלי תפקידים בטקסים או ימים מיוחדים לאורך השנה הלימודית. אין ספק שהפולדרים נמצאים כמעט בכל מקום ובכל תחום מתחומי החיים וחשוב לשים אליהם לב, שכן יש להם תפקיד חשוב מאד. אנו בסטודיו לעיצוב קמיליון מספקים מגוון שירותים של עיצוב פולדרים עבור מגוון רחב של שימושים. אנו רואים בכל לקוח אישיות נפרדת העומדת בפני עצמה ומאמינים שלעולם אין להשליך מפולדר שעוצב עבור לקוח אחד לפולדר שמעוצב עבור לקוח אחר. אנו מספקים שירותי עיצוב והדפסת פולדרים תוך פרק זמן קצר, באיכות מעולה ותוך מתן שירות מצוין. אנו לא מתפשרים על פחות משביעות רצון מלאה ומוחלטת של הלקוח ומציעים אצלנו תחת קורת גג אחת את כל השלבים בתהליך של הפקת פולדר. כאשר אנו מבינים מה בדיוק דרוש ללקוח אנו יכולים לתת הצעת מחיר עיצוב פולדר שתהיה מדויקת ומתאימה ביותר ללקוח ולתהליך.

אילו סוגי פולדרים קיימים?

כאמור, הפולדר מאגד בתוכו מסמכים שונים ולכן מתאים למגוון רחב מאד של שימושים - פולדר לבית קפה יכול לאגד בתוכו סוגים שונים של תפריטים (כמו למשל ארוחות בוקר, ארוחות צהריים, מנות אחרונות, שתייה קרה או חמה), פולדר מהודר מתאים לנושאי נאומים או למלווים בכירים בפגישות עסקיות בחברות הייטק, פולדר לפורים הוא פולדר נפוץ מאד בקרב משפחות שבו מוחזקות תמונות של ילדים או בני משפחה הלבושים תחפושות ועוד. כאשר אנו בסטודיו קמיליון מבצעים אפיון מדויק של צרכי הלקוח אנו מבינים בדיוק איזה סוג של פולדר דרוש לו ודואגים שהוא יקבל בדיוק את מה שהוא צריך. תמחור עיצוב פולדר אינו פשוט ולא כל עיצוב של פולדר יהיה בעל אותו מחיר. ישנם עיצובים מורכבים יותר או פחות ולעיתים ללקוח דרושים פולדרים בכמויות קטנות - נושא שמשפיע אף הוא על המחיר. מדי פעם אנו מציעים הפקה או עיצוב של פולדרים במבצע ודואגים ליידע על כך את הלקוחות שלנו על מנת שייהנו ממחירים אטרקטיביים, כדאיים ומשתלמים במיוחד לעיצוב והפקת הפולדרים הדרושים להם, ללא קשר בתחום העיסוק או בסוג הפולדרים הדרושים. אנו מתמחים באפיון מדויק מאד של צרכי הלקוחות שלנו וכך מצליחים להיכנס לעובי הקורה ולפרטי פרטים של סוג הפולדר הדרוש לכל לקוח ולכל משימה.

מה ניתן לעשות עם פולדרים מעוצבים?

כאמור, כל פולדר בעצם הוא פולדר שעוצב באופן אישי תוך התאמה לרצונות ולצרכים של הלקוח - אירוע מסוים, פולדרים לשימוש שוטף באופן שגרתי או פולדרים שיש צורך בעת הקמת עסק חדש (כמו במקרה של פולדר למסעדות). מכיוון שעיצוב פולדר שכזה לא יתאים לתהליך העיצוב של פולדר לגני ילדים, למשל, חשוב מאד לשמוע את הלקוח, לדעת את הציפיות שלו ולתת לו את מיטב העצות המבוססות על הניסיון והידע שלנו על מנת לסייע בידיו לוודא שמעוצב עבורו ועבור העסק שלו הפולדר שהכי מתאים וישמש אותו מול הלקוחות שלו. כאשר לקוח מסוים מחפש פולדרים בזול אנו שמחים לסייע לו באפיון הצרכים שלו ומציאת הפתרון שיהיה גם מתאים לו וגם שיעמוד בתקציב שהוא העמיד לטובת ביצוע עיצוב פולדר כפי שדרוש לו. זו הסיבה העיקרית אשר בגינה אין אנו עובדים עם מחירון פולדר אלא מתאימים לכל לקוח את הצעת המחיר שמתאימה לו. אנו מאמינים שאין שני לקוחות דומים או זהים ומה שמתאים או היה מקובל עבור לקוח אחד לא בהכרח יתאים ויהיה נכון גם עבור לקוח אחר. שיחת האפיון שאנו מבצעים עם הלקוח מעמיקה, יסודית ומקיפה והלקוח מקבל את הבמה לדבר, לספר אודות העסק שלו ואנו שמחים לשמוע ממנו איך הוא רואה בדמיונו את הפולדר המוכן. זו שיטת העבודה שלנו מפני שאנו מאמינים בה ולאורך הדרך היא מספקת הוכחות לנכונותה.

פולדרים לבתי עסק

כפי שהוזכר, פולדרים המתאימים לשימוש של עסקים, כמו פולדר לתפריט מעוצבים בדרך כלל פעם ולא תמיד יש צורך לחזור שוב על תהליך ההפקה. זאת בניגוד לפולדרים המעוצבים על פי הזמנה, בדרך כלל פעם אחת בשנה על ידי מוסדות לימוד במערכת החינוך, שם דרוש פולדר לסוף שנה המעוצב באופן נפרד ויזום, שכן יופיעו עליו פרטים שונים מאלה שהופיעו שנה קודם לכן. כל תלמידי בית הספר יקבלו לידם פולדר לתעודות הכולל בתוכו את מסמכי סיום הלימודים, ללא קשר לכיתה שבה סיימו ללמוד. הפולדר יאגד בתוכו את התעודות ויהווה מזכרת של ממש לשנת הלימודים שהסתיימה לה בהצלחה. לעיתים מחולק לתלמידים גם פולדר לתמונות שבתוכו יש את תמונת המחזור, תמונה אישית של התלמיד ותמונה שלו עם חבריו לכיתה. עוד סגנון של פולדר בעולם העסקים הוא פולדר דמוי עור, בעוד הפולדרים המתאימים לשימוש במוסדות הלימוד הם פולדרים העשויים מנייר קשיח או מקרטון. אצלנו בסטודיו קמיליון כולל תהליך הפקת הפולדר את כל השלבים, עד לשלב הסופי של סגירת פולדר לדפוס ואנו מלווים את הלקוח גם בשלב הזה ל מנת לוודא שהתוצאה הסופית מתקבלת בדיוק כפי שהוא רצה וציפה ושבוא מרוצה ושבע רצון ממנה. רק לאחר ווידוא שהתוצאה התקבלה בדיוק כפי שהלקוח רצה אנו בטוחים שעשינו את התפקיד שלנו בהתאמה מושלמת בין הצרכים האישיים של כל לקוח וכל עסק לבין הפולדר שמתאים אך ורק לעסק הזה