עיצוב כרטיס ביקור

כרטיס ביקור מטעה בשם שלו, אם היינו יכולים לשנות לו את השם, הוא בטח היה "זה העסק שלי וככה אני מתייחס אליו" שם ארוך אבל זה לגמרי שם. איך שהכרטיס שלכם יראה ללקוח בעת מסירתו – זה הרושם הראשוני שהעסק שלכם יקבל. כרטיס פשוט ללא משמעות והתייחסות למותג יעשה עבודה שלילית וכדאי שלא ימסר ללקוחות.

מה תקבלו מאיתנו?

  • עיצוב ייחודי ומקצועי בהתאם לשפת המותג וערכיו
  • אופציה לעיצובים מיוחדים – לכה, הבלטות, ניירות מיוחדים ועוד
  • אפשרויות הדפסה ומשלוח עד בית העסק
  • ללא הגבלת התאמת כרטיסים לבעלי תפקידים בעסק
קצת מהעבודות שלנו בנושא:

למה חשוב כרטיס ביקור?

כרטיס ביקור הוא תעודת הזהות של בית העסק והפריט שהלקוח או הלקוח הפוטנציאלי ישמור בהישג ידו למצב שבו יצטרך שירות או מוצר שהוא יודע שבית העסק מציע. אם בעבר לא ניתנה תשומת לב כלשהי לנושא של כרטיס ביקור מעוצב הרי שכיום כל בעל עסק יודע שאל לו להסתובב במקומות שעשויים להימצא בהם הלקוחות שלו ללא כרטיסי ביקור בכיס או בארנק, שיוכל לחלק ולהגיש לכל מי שיבקש. כרטיס ביקור בעיצוב אישי הוא כרטיס הביקור המוכר ביותר כיום, שכן כל עסק או כל בעל עסק יבקש לשדר ללקוחות שלו מסרים אחרים שצריכים לבוא לידי ביטוי גם בכרטיס הביקור הקטן, בנוסף לפרטי ההתקשרות עם העסק עצמו. כיום התחום של כרטיסי ביקור לעסקים הוא תחום רחב ומהווה עולם ומלואו. עד לפני מספר שנים היה נהוג להפיק ולהדפיס כרטיסי ביקור אחידים שברוב המקרים היו דומים זה לזה. מידות כרטיס ביקור סטנדרטי הן 5*9 ס"מ ועדיין רוב בעלי העסקים מנפיקים כרטיסי ביקור במידות אלה. יחד עם זאת, בשנים האחרונות חושבים כולם על רעיונות חדשים ועל עיצוב כרטיסי ביקור מיוחדים וכך מידות אלה כבר פחות חשובות ומהותיות וחשוב הרבה יותר אילו מסרים עוברים אל הלקוח דרך כרטיס הביקור. יחד עם זאת כמו בתחומים רבים שיש להם נגיעה לעיצוב ואופנה, גם כאן בעלי עסקים רבים בוחרים במידות אלה בתור כרטיס ביקור וינטג'.

איך מחליטים על גודל כרטיס ביקור?

כאמור, כרטיס הביקור משמש כתזכורת קטנה אודות העסק, בעלי העסק, השירותים או המוצרים שמוצעים למכירה לקהל ויכלול את כל פרטי ההתקשרות עם עובדי העסק. לכן, הדבר הראשון והחשוב ביותר לחשוב עליו הוא גודל הכרטיס. אצלנו בסטודיו לעיצוב קמיליון אנו מעצבים בהתאמה אישית את כל האלמנטים הקשורים לעיצוב הגרפי של העסק, החל בכרטיס הביקור, דרך ניירת משרדית או אביזרים ממותגים וכלה בבניית אתר אינטרנט המתאים בדיוק לצרכי העסק. יש לנו ניסיון רב בעיצוב סוגים רבים של כרטיסי ביקור ובכלל זה כרטיסי ביקור יוקרתיים. כאשר מבקשים לדון בנושא של סוגים שונים של כרטיסי ביקור אין ספק שקצרה היריעה מלהכיל את הסוגים הרבים הקיימים כיום. כרטיס ביקור עם הבלטה הוא כרטיס שנוח מאד להשתמש בו והוא גורם ללקוח למשש אותו בטרם יכניס אותו לכיס או לארנק ואין ספק שמדובר ברעיון מיוחד. כרטיס ביקור עגול גם הוא ימשוך את העין ואת תשומת הלב בשל הייחוד שלו והחריגה מהגודל והצורה הרגילים. בהבינם את הפוטנציאל הגלום בכרטיס ביקור שונה ומיוחד, בעלי עסקים מפיקים כיום גם כרטיס ביקור מרובע, שגם יבלוט מעל כרטיסי הביקור האחרים שאותם מחזיק הלקוח ויהיה לו קל יותר לשלוף את הכרטיס השונה שלכד את עינו.

איך קובעים כמה עולה כרטיס ביקור?

הפקה של כרטיסי ביקור אינה פשוטה או מהירה. אנחנו בסטודיו קמיליון מתחילים את התהליך בשיחה עם הלקוח, שיחה המהווה שיחת אפיון הצרכים ובחינת העסק. לכל בעל עסק יש דרישות או ציפיות אחרות ויתרה מכך – לעיתים בעל העסק אינו בקיא בנושאים עיצוביים או כאלה של תהליכי הפקה ולכן לא יכול לדעת מה באמת יתאים לו ולכרטיס הביקור שלו. כאן אנו נכנסים לתמונה. כך למשל עיצוב של כרטיס ביקור דו צדדי יהיה מאתגר יותר מאשר עיצוב של צד אחד. בנוסף, כיום לקוחות רבים חולמים בראשם על כרטיסי ביקור מגניבים ומיוחדים וצריך לערוך סיעור מוחות בטרם יוצאים לדרך עם פרויקט שכזה. הפקת כרטיס ביקור בזול עלולה להתברר כטעות, שכן לא יילקחו בחשבון דברים שחשובים ללקוח, כלומר לבעל העסק. ואם כרטיס הביקור לא ידבר בשמו ולא יעשה את העבודה, הרי שהתפספסה המטרה של הפקתו. לעומת זאת ניתן למצוא עיצוב של כרטיס ביקור במבצע וכך לשלם מחיר משתלם וכדאי עבור ההפקה. אנחנו בסטודיו קמיליון נשמח למצוא עבור כל לקוח את הפתרון שיהיה לו המתאים ביותר ויעמוד מגובה התקציב שהוא העמיד לטובת המשימה של הדפסת כרטיס ביקור יצירתי. זו החשיבות של שיחת האפיון עם הלקוח וכך אנו מבינים בדיוק איזה סגנון עיצובי יתאים לכל לקוח ולקוח.

אילו כרטיסי ביקור ייחודיים ניתן להפיק כיום?

כאמור, כל בעל עסק רוצה שמי שמקבל לידיו את כרטיס הביקור יתעכב כמה שניות בבחינה שלו, יחוש את המרקם שלו או יתרשם מהצבעים שנבחרו לעיצוב שלו. בנוסף לכך, עיצוב כרטיס ביקור יכול לכלול ייחוד מסוים הקשור בתחום עיסוקו של הלקוח, כמו למשל כרטיס ביקור עם הטבעה עבור עורך דין או בעל מקצוע אחר מתחומי המשפט, כרטיס ביקור שקוף עבור מי שלא דרושים לו שני צדדים עם פרטים או אפילו כרטיס ביקור באנגלית עבור מי שהעסק שלו בינלאומי ופונה לא רק לקהל של ישראלים. אצלנו בסטודיו קמיליון הלקוח יכול להתרשם ממבחר גדול של דוגמאות לכרטיסי ביקור בטרם יקבל החלטה או יגבש את דעתו בנוגע למה שהוא חושב שיתאים לו ולעסק שלו. כיום ניתן להשיג גם כרטיסי ביקור כמות קטנה עבור מי שאולי ישקול לבצע מהלך של שינוי מותג בהמשך ולכן מעדיף שלא לרכוש עדיין כמות גדולה של כרטיסי ביקור. מי שחשוב לו עמידות למשך זמן רב של כרטיסי הביקור יכול להזמין כרטיס ביקור למינציה וכך לוודא שהכרטיסים נשמרים ולא מתקמטים או מתלכלכים כאשר הם נמצאים בחזקתו של הלקוח. כאשר כרטיס ביקור נשלף עושה את העבודה שלו הרי שהלקוח תמיד ישמח לבחון אותו ולבדוק את ההתאמה של העסק לצרכים שלו. כך גם כאשר הלקוח זוכר את הפרטים שעל גבי כרטיס ביקור סטיקי.