בניית אתר לעסק

הגעת להחלטה שהעסק שלך צריך אתר כדי לגדול? את החלק הקשה עברת. הניסיון שלנו בהקמת אתרים יבטיח לך שנמצא ביחד את הפלטפורמה המתאימה לאתר הספציפי שלך, נאפיין ונחקור מה המטרות שתרצה להשיג בו וכמובן שנדאג שתקבל מוצר סופי שתוכל להתגאות בו בפני הלקוחות שלך. אז שנתחיל לעבוד?

מה תקבלו אצלנו?

  • תיאום ציפיות ואפיון העסק והמטרות שתרצה להגיע אליהם בהקמת האתר.
  • עיצוב מקצועי וליווי אישי לאורך כל תהליך ההקמה.
  • פיתוח ובניית האתר בצורה שתאפשר לך אחר כך לשלוט בו הצורה נוחה ובטוחה.
  • הדרכה צמודה והסבר מפורט על ניהול האתר והזנת תכנים.
קצת מהעבודות שלנו בנושא:

מה חשוב לדעת כשמקימים אתר?

כל מי שיש לו עסק או מוצרים ושירותים להציע לקהל הרחב יודע שאתר אינטרנט טוב, הבנוי בצורה המותאמת לעסק ופונה אל קהל היעד הוא בגדר נכס דיגיטלי שחובה לבנות. כאשר הרוב המוחץ של חיפושים ובירורים מתבצע דרך מנועי החיפוש של רשת האינטרנט הרי שללא אתר אינטרנט אי אפשר לדעת אודות עסק כזה או אחר. כיום ישנן שלל אפשרויות של בניית אתרים לעסקים וחשוב מאד איך לבצע כל אחת מהן, כמו גם להבין את ההבדלים ביניהן. גם למשל בניית אתרים לעסקים קטנים תהיה שונה באופן מהותי מבניית אתרים המתאימה לארגונים או חברות גדולים. חשוב מאד לדעת שגם בניית אתר פשוט לעסק היא משימה שחייבת להיות מבוצעת על ידי איש מקצוע. הקמה של אתר אינה מסתכמת אך ורק בהקמה עצמה אלא ישנם כמה שלבים מקדימים שאם לא יבוצעו כפי שצריך - עלולה בניית האתר שלא להשיג את המטרות של בעל העסק. אנו בסטודיו לעיצוב ובניית אתרים קמיליון שמים דגש חזק על שיחת האפיון, שהיא אחד השלבים הראשוניים של תהליך בניית אתר אינטרנט לעסק, ללא קשר לגודל שלו או לשירותים והמוצרים שהוא מציע לציבור. אנו יודעים ששיחת אפיון יסודית, מקיפה ועמוקה תסייע גם ללקוח עצמו להבין מה באמת דרוש לו ולעסק שלו בטרם תתחיל בניית האתר הלכה למעשה.

איך קובעים את המחיר של בניית אתר לעסק?

כאמור, מצד אחד - כל בעל עסק חייב שיהיה לו אתר אינטרנט שבו יוכל להציג את העסק שלו, לאפשר ביצוע רכישות מקוונות או מסירת מידע ופרטים ראשוניים שלאחריהם תתאפשר יצירת קשר בין הצדדים. מצד שני - מדובר בהשקעה כספית שלא מצויה בכיסם של כל בעלי העסקים, בעיקר לא של העסקים הקטנים. אנו בסטודיו לעיצוב קמיליון נתקלים רבות בשאלה כמה עולה בניית אתר לעסק קטן ועל שאלה זו אנו משיבים שישנם פרמטרים רבים המשפיעים על בניית האתר ובעצם לא תמיד יש קשר להיותו של העסק קטן או גדול. יחד עם זאת, כדאי וחשוב לדעת שבפני מי שהתקציב שלו מוגבל עומדות אפשרויות טובות מאד, כמו למשל בניית אתר תדמית לעסק, כלומר אתר שלא יכיל תוכן רב אלא את הפרטים הראשוניים שהגולש ירצה לדעת בטרם ייצור קשר ויבקש פרטים או מידע נוספים. גם במידה והוחלט על הקמת אתר תדמיתי, חשוב מאד שלא להקל ראש בביצוע שיחת האפיון כפי שאנו בסטודיו קמיליון מקפידים לבצע עם כל לקוח וכל בעל עסק. אנו מוצאים שפעמים רבות בעלי העסקים לא מספיק בקיאים בעולם אתרי האינטרנט על מנת להבין על תום מה דרוש להם ולאתר העסק שלהם וכאן אנו שמחים להבין זאת איתם ועבורם.

למה לא כדאי להסתמך על בניית אתר לעסק בזול?

אנו ממליצים לפנות אלינו בכל מצב שבו דרושה בניית אתר לעסק קטן. אנו נמצא את הנוסחה שתתאים לכם בדיוק ובמחיר המשתלם עבורכם. מחיר בניית אתר לעסק הוא נושא רחב ודינמי וחשוב מאד לדעת מראש מה בדיוק כוללת בניית האתר. לכל אתר או עסק יש את הדרישות שלו ומורכבות העבודה בכל בנייה ובנייה שונה.  בניית אתר זול לעסק היא אפשרית אך אנו מאמינים שחשוב יותר להבין ממה מורכב המחיר, שכן ברגע שמבינים זאת עשויה התמונה להשתנות ובעל העסק יבין מה הפתרון שיתאים בדיוק לו. גם לך יכול להיות אתר מקצועי, מעוצב ומרהיב שימשוך את הלקוחות ויסייע לך רבות בהגדלת המכירות ומעגל הלקוחות.