עיצוב אתרי ג'ומלה

ג'ומלה היא אחת ממערכות ניהול התוכן הקיימות כיום ועיקר השימוש המתבסס עליה קשור בבניית אתרים אינטרנט. עיצוב אתרי ג'ומלה נחשב לחינם ובתכונה זו דומה לעיצוב ובניית אתרים בפלטפורמות מקבילות. התשתית של ג'ומלה קשורה בקונספט של קוד פתוח, כלומר פלטפורמה המאפשרת ביצוע שינויים לאחר עלייתה לאוויר, שינויים שניתנים לביצוע גם על ידי מי שלא בנה את האתר מלכתחילה. גם עיצוב תבנית בג'ומלה מאפשר חלוקה בין צפייה באתר מעמדת מנהל הדף או מי שבנה אותו לבין צפייה כגולש או משתמש.

פלטפורמת הג'ומלה כאמור גמישה ונוחה מאד לשימוש. אצלנו בסטודיו לעיצוב קמיליון נדע איזו פלטפורמה תהיה המתאימה ביותר לכל לקוח ולכל בניית אתר, לאור הניסיון הרב וההכרות המעמיקה שיש לנו עם

קצת מהעבודות שלנו בנושא:
  הפלטפורמות השונות הנפוצות כיום. אנו מתמחים בתחום של עיצוב ובניית אתרי joomla והמתכנתים שלנו מנוסים ומיומנים בעבודה על פלטפורמה זו. בנוסף, אנו מתעדכנים כל הזמן ויודעים על חידושים, שינויים או התפתחויות החלים בתחום על מנת לספק ללקוחות שלנו את האתרים והתוספים הטובים והמתקדמים ביותר.

מה ניתן לעשות בסביבת ג'ומלה?

כאמור, הפלטפורמה מתאימה לבניית סוגים שונים של אתרים. עיצוב פורטל ב joomla אפשרי אף הוא ולא בכדי לקוחות רבים מרוצים מהתוצאה המתקבלת ומדווחים על משובים חיוביים מהלקוחות שלהם. כאשר אנו בונים אתר ג'ומלה מעוצב אנו עושים זאת תוך התאמה מושלמת לצרכי הלקוח. את בניית האתר לא נתחיל לפני שיחת אפיון יסודית עם הלקוח על מנת להבין ממנו מה חשוב לו ומה הוא מצפה לקבל מהאתר. במקרים רבים, לאחר שיחת אפיון זו הלקוח מופתע לגלות שדברים או כיוונים שחשב עליהם לא מתאימים באמת לאתר שאנשי המקצוע שלנו ממליצים לו עליו. עיצוב אתר joomla מאפשר הזנת תכנים שונים, הוספת תוספים שונים ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות המסייעות רבות לקידום האתר ולעמידתו בדרישות שונות של מנועי החיפוש כיום. בסופו של תהליך עיצוב אתרי ג'ומלה מתקבל בדיוק האת שמתאים ללקוח והוא יהיה מותאם בהתאמה אישית לצרכים, דרישות, אופי הגולשים ואופי העסק עצמו. מבחינת בעל העסק, הגולשים והלקוחות שלו יתקבל האתר הדרוש והמתאים לו ולהם ביותר. אנו שמחים מאד על כל סיום פרויקט של בניית אתר ללקוח על פלטפורמת ג'ומלה ויודעים שכל מה שנבחר לאתר יספק ללקוח את מבוקשו. מכיוון שלקוחות ומתעניינים רבים שואלים אותנו את השאלה כמה עולה עיצוב אתר בג'ומלה חשוב לנו להסביר שאנו מתבססים על עיצוב ובנייה בעיצוב אישי ואין תבנית או פורמט אחידים המתאימים לכלל הלקוחות ולכן אי אפשר להשליך בין אתר שנבנה עבור לקוח אחד עבור לקוח אחר. אנו מזמינים כל לקוח לפנות אלינו, לספר לנו על האתר שדרוש לו ולשתף אותנו על התקציב שהעמיד לטובת הפרויקט ונשמח להציע לו הצעה שתתאים לו.