עיצוב תפריטים למסעדות ובתי קפה

אנשים המגיעים לאכול, לשתות או לנוח בבית קפה או מסעדה מצפים לקבלת פנים חמה ונעימה וכמובן להכנסת אורחים. מנהל בית הקפה יעשה כל שביכולתו על מנת לאפשר ללקוח לקבל את מבוקשו ונושא זה יבוא לידי ביטוי בעיצוב הפנימי והחיצוני של המסעדה, בבישול והכנת המנות וכמובן שגם בהצגת תפריט מסעדה מיוחד שעיון בו יאפשר ללקוח להרגיש שכולם במסעדה מעוניינים בשביעות רצונו. זו הסיבה שכיום ניתנת חשיבות רבה לתחום של עיצוב תפריטים למסעדות וידוע שמראה התפריט חייב להיות תואם לשאר האלמנטים הקשורים בעיצוב המסעדה עצמה.

כאשר תפריט מעוצב למסעדה מונח בידיו של הסועד הוא יכול להרגיש ולנחש את אופן ההשקעה בתפריט וכך להבין כמה הוא חשוב בעיני בעליו של העסק. תפריט מסעדה בעיצוב אישי יצביע על העובדה ששום דבר אינו נלקח כמובן מאליו, שבעלי המקום שמים לב גם לפרטים הקטנים ושחשובה להם האחידות העיצובית של המסעדה כולה. עיצוב תפריטים לבתי קפה יהיה שונה לגמרי ולכן כל משימת עיצוב שכזאת חייבת להתבצע בהתאמה אישית לכל מסעדה, בית קפה או מנהל שברשותו עסק כזה. אנו בסטודיו לעיצוב קמיליון מתמחים בהתאמה אישית של עיצוב כל תפריט דרוש בדיוק לצרכים של הלקוח ובהתאם למנות המוגשות.

קצת מהעבודות שלנו בנושא:

כמה עולה תפריט מעוצב למסעדה?

כיום ישנם סוגים רבים של תפריטים המתאימים לשלל בתי קפה, מסעדות, מזנונים ואפילו קיוסקים. כשם שישנם סוגים רבים של מסעדות הנבדלים זה מזה בסוגי המנות המוגשות - כך גם התפריטים שונים באופן מהותי האחד מהשני. בעיצוב של תפריט מסעדה מקורי צריך להשקיע לא מעט מחשבה על מנת שהתוצאה תהיה מיוחדת, מקורית ומעניינת ולא יתקבל תפריט כמו תפריטים רבים אחרים מאותו תחום המזון. תפריט מעוצב לבית קפה יכלול בתוכו אלמנטים המופיעים על קירות בית הקפה או על השולחנות וכך תתקבל שפה עיצובית שהתפריט יהווה חלק בלתי נפרד ממנה. כיום ישנם לא מעט בתי קפה ומסעדות חריגים וייחודיים. המנהלים והמי שעובד בהם רוצים להבליט אותם מעל האחרים, להציג את הייחוד שלהם ולשם כך דרוש להם גם תפריט מסעדה מגניב, מעניין, מקורי ומושך. אנו בסטודיו קמיליון מתאימים באופן אישי, כאמור, כל עיצוב תפריט להשקפת העולם של מנהל בית הקפה או המסעדה ולכן לא עובדים בתבניות קבועות. בשיתוף מלא עם הלקוח אנו מאפיינים את הדרישות והציפיות שלו מהתהליך ומהתוצאה הסופית ופעמים רבות גם הלקוח מבין פתאום בדיוק מה יהיה הכי מתאים ללקוחות שלו ולמנות שהוא מציע. התחום של עיצוב תפריט דומה מאד לעולם של עיצוב מצגת מעוצבת ולכן הניסיון הגרפי והמחשבה היצירתית חשובים מאד בתהליך זה. לאנשי המקצוע שלנו יש ניסיון רב באפיון נכון ועיצוב מותאם ואנו מזמינים כל בעל בית קפה או מסעדה להתאים לעצמו את התפריט הייחודי לו.