עיצוב אתרי תדמית

תדמית. איזו מילה חשובה בכל תחומי החיים. כמה אנחנו רוצים באמת ליצור את התדמית הראויה ללקוחות שלנו? זכרו – "אין שני לרושם ראשוני". אצלנו בסטודיו קמיליון נדאג לכם לאתר תדמית ברמה הגבוהה ביותר, שיגרום ללקוחות שלכם להיכנס לאתר ולהבין שהגיעו למקום הנכון.

מה תקבלו אצלנו?

  • ניתוח קהל היעד שלכם, איפיון ותכנון האתר
  • ילווה אתכם מעצב אתרים ייעודי שיבין את צרכי העסק והאתר.
  • יוצמד לפרוייקט מתכנת שילווה אותו עד תומו.
  • הדרכה מקיפה על מערכת ניהול האתר לטובת הכנסת תכנים מהצד של הלקוח
קצת מהעבודות שלנו בנושא:

מה זה אתר תדמית?

אתר תדמית - כשמו כן הוא, זהו אתר המספק מידע אינפורמטיבי ועובדתי אודות בית עסק, תחום העיסוק, השירותים או המוצרים שמוצעים על ידו לקהל או לציבור הרחב ומידע כללי נוסף שבעל העסק מבקש שיופיע בעמודי האתר. עיצוב אתרי תדמית אינו משימה פשוטה מפני שחשוב מאד שהמראה והעיצוב של האתר יתאימו לבעל העסק, לעסק עצמו ולמסרים שעובדי העסק מעוניינים להעביר אל הגולשים. אתר תדמית מעוצב יכול להגדיל באופן משמעותי את קהל הלקוחות של העסק ויתרה מכך - לספק לא מעט לידים שעשויים להפוך ללקוחות משלמים ונאמנים לבית העסק. עיצוב תבנית לאתר תדמית אפשרי כיום על גבי מגוון רחב של פלטפורמות נוחות ומעניינות המספקות את כל המידע, השדות והנתונים הדרושים והמתאימים לכל עסק ועסק, כמו למשל עיצוב אתר תדמית בוורדפרס. אנחנו בסטודיו לעיצוב קמיליון מתמחים בבנייה של אתרי תדמית מעוצבים ותוך התייעצות עם הלקוח נמצא את הפלטפורמה שהכי תתאים לו ולצרכים שלו. אתר תדמית מצטיין במידע ובתוכן מילולי ו-וויזואלי, וזאת בניגוד לאתרי מכירה כמו חנויות מקוונות או אתרים אחרים אשר מאפשרים הזמנת מוצר או שירות או קביעת מועד לפגישה.ברוב המקרים אתרי התדמית מספרים אודות העסק והמנהלים או המייסדים שלו, מפרטים אודות השירותים או המוצרים המוצעים לציבור, ניתן למצוא בהם מידע אודות כדאיות הרכישה או ההזמנה וניתן לשלב בהם גם המלצות או חוות דעת מטעם לקוחות שהתנסו. אנשים רבים המגיעים אלינו לסטודיו קמיליון שואלים כמה עולה עיצוב אתר תדמית ואנו תמיד שמחים למצוא עבור הלקוח את האתר שהכי יתאים לו וגם יעמוד במסגרת התקציב שלו.

איך מתחילים?

כאמור, כיום ניתן לבחור להקים אתר תדמיתי תוך הסתייעות במגוון פלטפורמות - עיצוב אתרי תדמית בג'ומלה מצטיין בקוד הפתוח ובמגוון אפשרויות רחב הניתנות להתאמה אישית, עיצוב אתר תדמית בלייבסיטי אמנם מפורסם כעיצוב בחינם אך יש לכך כמה סייגים שחשוב לדעת עליהם. כך או כך - כמו בכל משימה ל בניית אתר, ואפילו בחשיבות גבוהה יותר - אתר תדמית חייב להיבנות ולהיות מעוצב על ידי מי שבקיא ומיומן בתחום על מנת שהלקוח יקבל בדיוק את האתר שמתאים לו ולעסק שלו. אנחנו בסטודיו קמיליון בנינו אתרי תדמית רבים עבור לקוחותינו ובזכות אפיון מדויק ויסודי שאנו מבצעים בטרם תחילת העבודה אנו מחליטים האם יהיה הכי נכון לבצע עיצוב אתרי תדמית בפלטפורמות שונות, כגון וורפרס, וויקס, עיצוב אתרי תדמית במג'נטו, למשל או על בסיס פלטפורמה אחרת שתתאים יותר גם לאופי העסק, גם לסגנון המידע שהאתר יספק ואפילו לאופי או סוג הגולשים שבעל העסק מקווה שיגלשו באתר החדש. לאחר שבוצע האפיון אפשר לצאת לדרך בבנייה והעיצוב הלכה למעשה של האתר על ידי אנשי המקצוע שלנו, שעובדים בשיתוף פעולה ובשקיפות מלאה עם הלקוחות.