בניית אתר WIX

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים ובעלי עסקים עושים שימוש בעולם של בניית אתר עם wix. מדובר בפלטפורמה המציעה תבניות מוכנות המתאימות לבנייה עצמית של אתר בדרגות מורכבות שונות וכך יכולים אותם בעלי עסקים להתאים את אתר האינטרנט שלהם לעסק שלהם ולתחום העיסוק. בניית אתר אינטרנט בwix נמצאת בשנים האחרונות בשיח הציבורי והווירטואלי והשוואות רבות נערכות בין פלטפורמה זו לבין אחרות שנמצאות בשימוש תכוף לא פחות. בפועל – מעידים בוני אתרים מקצועיים שהתחזוקה קלה ופשוטה, הבנייה יכולה להיות מהירה והאתר מתקבל ברמה גבוהה ובמראה מקצועי.

אנו בסטודיו לעיצוב קמיליון מתמחים בבניית אתרים והתאמה אישית של האתר לכל לקוח. אנו מוצאים שלתהליך בניית אתר דרך wix יש לא מעט יתרונות, ובעיקר יתרון כלכלי עבור הלקוח – בעוד בניית אתרים על גבי פלטפורמות אחרות חייבת להתבצע על ידי מתכנת – הרי שכאן ניתן לחסוך בעלויות אלה ואנו מציעים שירותים מקצועיים המבוצעים על ידי בוני אתרים מקצועיים ומיומנים. אצלנו הלקוח שותף מלא לתהליך, מעודכן כל הזמן אודות שינויים ושדרוגים ויכול לתת את דעתו בכל שלב של בניית האתר שלו. בזכות תכונות אלה בניית אתרי וויקס דרכנו היא אפשרות כדאית ומשתלמת.

קצת מהעבודות שלנו בנושא:

מה כדאי לדעת אודות עיצוב אתר wix

כאמור - לבניית אתרים בפלטפורמה זו יש לא מעט יתרונות ותכונות המקלות על העבודה, הבנייה והתחזוקה של האתרים. אם בעבר הייתה דעה רווחת אשר לפיה כללי קידום האתרים במנועי החיפוש לא חלים על אתרים הנבנים בפלטפורמת וויקס, הרי שכיום הוכח מעל לכל ספק שטענה זו אינה נכונה וניתן לבצע קידום אורגני של אתרי הוויקס ללא כל קושי. כחלק מהפעולות של בניה ועיצוב אתר וויקס נוכל להציע שלל אפשרויות לקידום האורגני של האתר, לרבות שינוי שמות הכותרות, שתילת מילות מפתח ואופטימיזציה מקיפה לכל עמוד ועמוד. הקמת אתר וויקס מתאימה לאתרי תדמית, אתרי מכירה, חנויות וירטואליות וכל סוג אחר של אתר או עסק. החוכמה היא להבין לעומק את הצרכים של הלקוח - ואנו בסטודיו קמיליון מתמחים בהתאמה אישית מלאה של האתר לצרכי הלקוח. בניית אתר wix בעברית אינה זהה לעל עסק או לכל אתר ולכן איננו מקלים ראש בשלב האפיון והגדרות הדרישות, הציפיות והצרכים של הלקוח. בוני האתרים המקצועיים שלנו מכירים על בוריה את מערכת בניית האתרים ויוכלו להציע את התוספות והאפליקציות המתאימות לכל לקוח.

איך מתחילים את העבודה?

אנו מזמינים אתכם אלינו לצורך בניית אתר בwix ולקבל אתר המתאים בדיוק למה שאתם צריכים ומתאים לעסק שלכם. בניית אתרים wix אצלנו מבוצעת תוך שמירה על השפה העיצובית של האלמנטים הגרפיים שלכם והאתר ייראה כחלק בלתי נפרד ממה שאתם מציעים ללקוחות שלכם. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת הלקוחות המרוצים של סטודיו קמיליון.