עיצוב ובניית אתרים

אנחנו מאוד מאמינים שאתר אינטרנט הוא כמו בית, אם תתכנן אותו נכון, תעצב אותו וכמובן תבנה – הוא ישמש אותך לטווח ארוך עם יעילות מירבית. לכן אנחנו דואגים לעבוד עם אנשים מקצועיים בכל אחד מהפרמטרים שנדרשים כדי לבנות אתר טוב.

מה תקבלו אצלנו?

  • מחקר ותכנון אפקטיבי של האתר בדגש על ממשק וחוויית משתמש
  • עיצוב אישי וליווי על ידי מעצב אתרים מקצועי המתבסס על ערכי העסק ושפת המותג
  • פיתוח האתר ע"י מתכנת ייעודי
  • מערכת ניהול לקוח כדי שתוכלו לערוך בעצמם לאחר העלייה לאויר
קצת מהעבודות שלנו בנושא:

אז איך מתחילים את תהליך הקמת האתר שלכם?

העולם של הקמת אתרי אינטרנט לצרכים שונים ולסוגי עסקים שונים מבוסס על שני תתי תחומים - בניית האתר והעיצוב החזותי שלו. מצד אחד - מדובר בשתי פעולות שונות לגמרי. מצד שני - אי אפשר לבנות אתר מבלי להיצמד לעיצוב שעליו הוחלט ואחד השלבים הראשוניים בתהליך של בנייה ועיצוב אתרי אינטרנט הוא אפיון ההגדרות והדרישות ומכן ההחלטה בנוגע לאופן ולצורה איך ייראה האתר. זו הסיבה ששני נושאים אלה חד הם ותמיד יש להתייחס אליהם כאל נושא אחד. אנשי מקצוע בתחום יודעים כיום שאין את האחד ללא האחר. אם אתם מגששים את דרככם בתחום ודרוש לכם אתר אינטרנט עבור העסק שלכם, אנו מזמינים אתכם להגיע אלינו, אל סטודיו לעיצוב קמיליון ונשמח לסייע לכם בהבנת הצרכים והדרישות. אנו מתמחים בהתאמה אישית של קו עיצובי אחיד לכל הנכסים הדיגיטליים והפיזיים שלכם. אנו מציעים שירותי עיצוב ובנייה של אתרי אינטרנט המבוססים על פלטפורמות שונות ונבנים על בסיס שיחת אפיון והגדרות עם הלקוח, על מנת להבין ממנו בדיוק מה דרוש לו, על מה הוא חושב וכמובן לתת לו את ההמלצות של אנשי המקצוע שלנו - מתוך הידע והניסיון הרב שצברנו עם הזמן.

כיצד מתבצע תהליך של עיצוב ובניית אתרים לעסקים?

כאמור, אנו מאמינים שהדרך הנכונה והטובה ביותר לצאת לדרך היא בשיחת אפיון מעמיקה ויסודית. ביחד עם הלקוח ננתח את הצורך של העסק באתר, מה האתר אמור להציג, אל מי הוא פונה ואיך הכי כדאי ונכון שהאתר ייראה. יש לנו ניסיון רב באפיון זה ופעמים רבים מתגלים במהלכו פרטים שאפילו הלקוח לא חשב עליהם. גם עיצוב ובניית פורטל מתחילים בשיחה זו ויש לה משמעות גדולה מאד להמשך ולאופי האתר שייבנה. על פי סוג הלקוח והעסק שלו אנו נדע לשאול את השאלות הנכונות והמתאימות על מנת שהאפיון יאפשר לבנות את האתר שמתאים ללקוח מכל הבחינות. לאחר ביצוע וניתוח האפיון אפשר לגשת למלאכה של בנייה ועיצוב אתר. אנשי המקצוע שלנו בקיאים בתחום בתכנות ויש להם ניסיון רב לאור אתרים רבים שהם בנו וכל אחד שונה ממשנהו. כשם שלכל עסק יש את הייחוד והבידול שלו, כך גם אתר האינטרנט של כל עסק וכל בעל עסק יהיה שונה מאחרים, השקפת העולם של מנהל העסק תשודר ממנו החוצה אל עבר הגולשים ובמסר יהיו אלה שחשוב לבעל העסק להעביר ללקוחות, ללקוחות הפוטנציאליים ולמבקרים האקראיים שגולשים באתר שלו.

איך יודעים מה המחירים של בניית אתרים ועיצובם?

פעמים רבות אנו נשאלים כמה עולה עיצוב ובניית אתר תדמית, למשל, או כל סוג אחר של אתר אינטרנט. חשוב להבין שכיוון שכל אתר עומד בפני עצמו ואין תבנית עבודה קבועה בבנייה ועיצוב של אתרי אינטרנט - אי אפשר לשער או להעריך את המחיר אלא לנקוב במחיר לאחר שבוצעה שיחת האפיון והמתכנת מבין בדיוק במה דברים אמורים ומה צריך האתר לכלול. זו גם התשובה לשאלה כמה עולה עיצוב ובניית אתר חנות מפני שישנם סוגים רבים של אתרי חנות ותוספים המתאימים באתר אחד לא בהכרח יתאימו או יהיו רצויים באתר חנות של עסק אחר. אנו בסטודיו קמיליון נשמח לשוחח אתכם, להבין מה דרוש לכם, לבצע את שיחת האפיון ולתת לכם את הצעת המחיר המדויקת ביותר והמבוססת על מידע מוצק וברור. באופן שקוף זה אתם תדעו בדיוק מה המחיר שתשלמו ומה קבלו בתמורה. נשמח לשמוע מכם עוד היום!